Indien dit bericht onleesbaar of niet compleet is, kan je het online bekijken.
Aflevering 3: Een betere website in 1 minuut
Scroll verder
Hanneke Braams had een goed idee. De groenten en fruit van haar thuiswinkel 'Pluktuintje' online laten zien.
 
Haar website moest het assortiment tonen en Pluktuintje op de kaart zetten.
 
Toch kreeg Hanneke voortdurend vragen van klanten. Was haar website wel duidelijk genoeg? Elke vraag is een reden voor verbetering. Door te luisteren naar de ervaringen van bezoekers kon ze haar site verbeteren.
 
Hanneke veranderde de presentatie van het assortiment en maakte betere beschrijvingen. Ook plaatste ze lekkere recepten met haar producten, zoals voor een taugé roerbakschotel of frisse fruitsalade.
 
De verbeterde website krijgt 6 keer zoveel bezoekers. Pluktuintje heeft 3 keer zoveel klanten.
 
Meer weten over een betere website? Download het verdiepingshoofdstuk
 
Denk vanuit de bezoeker van je website, dit artikel helpt je erbij!
 
Lees meer over het belang van een heldere structuur en makkelijke navigatie
 
Teksten schrijven voor het web is een vak apart, lees hier de vuistregels
 
Deze video helpt je om kritisch naar je website te kijken
 
 
Vijf tips om je website te verbeteren
 
 
Hoe digitaal slim ben je? Doe de DQ test en vergelijk jezelf   Meer weten? Bel het KVK-Servicecenter voor onhafhankelijk advies: 088-5851585   Praktische hulp nodig? Meld je gratis aan bij MBK servicedesk en stel je vraag online
 
 
Mogelijk gemaakt door
 
DigiVaardig & DigiVeilig   Syntens innovatie centrum   Syntens innovatie centrum   Syntens innovatie centrum